OT: k postfixu...

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Wed Dec 14 18:03:49 CET 2005

	Fajn, nemam s nicim problem, vsetko je jasne sformulovane, ale neviem
teraz, ci mi nahodou neuniklo alebo som to stale prehliadol a to, ako
pohodlne riesit mazanie nepotrebnych mailboxov z adresarovej struktury
(nie z tabuliek mysql - to riesi napr. postfixadmin).
Juraj Lutter napsal(a):

> 	find-om zistim mtime adresara a ked je "starsi, ako", tak ho
> 	``rm -rf''-nem

nazdar otis,

	aj ten sposob, ktory uvadzas ja radim medzi neefektivny. Predstavoval
som si to tak, ze sa po zmazani schranky cez web-manazment predmetna
schranka "automaticky" zmaze aj z mysql aj z adresarovej struktury a JA
by som sa uz nemusel o nic starat :-).

Take riesenie mam na baze:
qmail+spamcontrol+vmailmgr+mailfront+qmailscanner+clamav+spamassassin+...
...+omail-admin+omail-webmail.
s minimalnym zasahom z mojej strany. Staram sa o system ako celok a fici
to ako dobre namazany stroj, ale bez toho, aby som sa musel starat kde
su resp. nie su schranky. omail-admin je tym nastrojom, ktory prevedie
likvidaciu schranky ako v databaze tak i v adresarovej strukture.

...takze hladam taky nejaky uz "hotovy nastroj". Ci vobec existuje, to
este neviem, preto sa pytam...

...vdaka za kazdy tip
--
LuMaX