Vybirani posty pres tvar adresa at domena.tld

Martin Drtina razzi at narovinu.cz
Tue Dec 13 19:14:27 CET 2005

Dobry vecer,

    existuje pro FreeBSD postovni system, ke kteremu by bylo mozne se pres
POP3 prihlasovat ve tvaru user at domena.tld, tedy aby treba martin at narovinu.cz
bylo prihlasovaci jmeno zadavane do Outlooku?
    At procitam dokumentaci k Postfixu tam i nazpet, nenachazim nikde
moznost vytvaret samostatne postovni schranky (vzdy se pouziva ucet FreeBSD,
ktery je jednak omezen 17 [?] znaky a nesmi obsahovat '@').
    Jde mi o to, budu-li mit mail server pro nekolik domen a kazda bude
chtit pouzivat treba adresu obchod at jmenofirmy.cz, jediny zpusob, jak
rozlisit prijemce posty obchod at firmaa.cz od obchod at firmab.cz, je, vytvorit
ucty obchoda a obchodb, coz mi pri vetsim mnozstvi domen a adres neprijde
moc prehledne.
    A protoze vim, ze webhostingy nabizeji prihlasovani POP3 v pozadovanem
tvaru user at domena.tld, ma otazka zni: jak to ve FreeBSD udelat?

    Dekuji
    Martin Drtina