Pri startu se nespousti sluzby v /usr/local/etc/rc.d (6.0-RELEASE)

Viktor Čížek vcizek at atlas.cz
Tue Dec 13 15:18:28 CET 2005

Martin Drtina napsal(a):

>     dovoluji si vas obtezovat s problemem, nad kterym si lamu hlavu uz treti
> den. Nemohu na FreeBSD 6.0-RELEASE rozchodit automaticke spousteni demonu
> (jde o sluzby Apache, MySQL,..) pri startu.
>
>     V rc.conf mam local_startup="/usr/local/etc/rc.d/"
>
>     V tomto umisteni pak 7 souboru, vsechny s koncovkou .sh
>
> jeden z nich (000.apache2libs.sh) prikladam nize, stejne jako cast logu po
> prihlaseni.
>     Dekuji predem za kazde navedeni na spravnou cestu, jak na automaticke
> spousteni sluzeb v teto verzi FreeBSD. Pri minule instalaci na tom samem
> [...]

Od jisteho okamziku (jednou jsem provedl update /usr/ports a pak uz to
tak bylo) je potreba dat do rc.conf napr. mysql_enable="YES" nebo
apache_enable="YES". Je to napsano, ze to tak ma byt i v tech .sh
skriptech v /usr/local/etc/rc.d .
Takto to mam na soucasnem serveru s 4.11-STABLE a demoni startuji jak
maji (napr. Apache 2.0.54). Ovsem na nove budovanem serveru s 6.0-STABLE
se mi ten Apache (2.0.55) nespousti, ackoliv v rc.conf
apache2_enable="YES" napsano mam. Zatim jsem nezkoumal cim to je a
vzdycky po restartu si ho spustim rukama.

Viktor Cizek