sw RAID - jaké zvolit řešení?

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Mon Dec 12 14:45:13 CET 2005

nevím proč používat softwareový raid,když dnes prakticky všechny desky
podporují hardwareový.Nehledě k tomu,že na doma je to zbytečné plýtvání
místem.Já to doma řeším zálohováním několika konfiguračních souborů a
toho o co nechci přijít na druhém disku do samostatné particie,s tím,že
jednou za čas to vše nahrnu na dvd rw.