FreeBSD na notebooku HP (compaq) nc6120

Jaroslav Pavlicek freebsd at pavrda.cz
Thu Dec 8 16:29:13 CET 2005

Ahoj,

tento notebook mam take a kdyz jsem se rozhodoval, jestli nainstalovat
FreeBSD, hledal jsem, co se o tom pise jinde:
- problemy s videokartou. Prilis novy cip
- problemy se cteckou SD karet, vyrobce nechce uverejnit specifikaci
- a kdovi jak je to s podporou wifi a bluetooth ...

Tak jsem tam trapne nechal windows a FreeBSD poustim ve vmware k plne
spokojenosti.  Mam tak svuj oblibeny prikazovy radek a ovladace prekticky ke
vsemu.

--- Jarda

On Thu, 08 Dec 2005 13:21:35 +0100, Stano Sitar wrote

http://h10018.www1.hp.com/wwsolutions/linux/products/clients/HP_whitepaper_Mobiles_Linux_062205.pdf

Open WebMail Project (http://openwebmail.org)
------- End of Forwarded Message -------

--