Sprava konfigurace portu

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Wed Dec 7 06:45:52 CET 2005

Ondra Knezour napsal(a):
> DD,

napodobne

> Co se tyce prvni moznosti, obavam se, ze neni jednodussi cesta, nez
> zjisteni zavislosti a patrani v dokumentaci, Makefile, moznostech make
> options, ruznych hlaskach pri prekladu (viz napr. ghostscript porty -
> press ctrl-c now and use make A4=yes) atd.

Taky neznam jinou cestu, nez pruzkum Makefile a hledani make options,
prip. ifdef apod. Pokud existuje jine reseni, rad se priucim...

> [...]
> nastaveni, ktere chceme pouzit. Mne jsou znamy nasledujici moznosti:
>
> - pouzit make config tam, kde to je mozne
> - teoreticky pouzit /var/db/ports/PORTNAME/options stejne jako predchozi
> bod, zatim jsem nezkoumal
> - pouzit Makefile.local, coz nebude fungovat u vsech portu a muze pri
> upgradu stromu portu snadno prijit k urazu
> - zmatlat vsechno pomoci ruznych IF konstrukci do /etc/make.conf
> - pouzit moznost nastaveni pro jednotlive porty v konfiguraci
> portupgrade, ktere se bohuzel nepouzije pokud portupgrade nevstupuje do hry

Tak tady se mi velice osvedcilo pouzivani portupgrade a jeho
pkgtools.conf Portupgrade u mne vstupuje do hry vzdy a po pravde se bez
nej dnes nedovedu predstavit upgradovani portu. Tedy nevim, jak dnes,
ale v dobach 4.X to byl snad jediny rozumny zpusob, jak upgradovat port
i s prip. novymi zavislostmi a hlavne jak ciste upgradovat port, na
kterem je uz neco zavisle.

Zbynek