libc.so.6: cannot open shared object

Ondra Knezour knezour at weboutsourcing.cz
Tue Dec 6 23:01:58 CET 2005

Dan Lukes wrote:

> 	Co se otazky [2] tyce - za predpokladu, ze neni poskozeny /usr/src by
> melo stacit proste znovu prelozit a nainstalovat world.

Jak jsem psal, prave pri make buildworld jsem takto narazil.

> 	Pokud je system natolik poskozeny, ze ani tohoto schopen neni, pak
> binarni upgrade na 6.0-RELEASE.

Takto jsem to nakonec vyresil a zda se, ze se problem nadale
nevyskytuje, ale porad nevim, jestli nejsou zmatlane zavislosti programu
prelozenych z portu a hlavne, jak takove situaci do budoucna predejit,
kdyz neznam puvodni pricinu problemu.

Kazdopadne diky za pomoc
--
S pozdravem