Notebook a jin? HW - prosba o rychlo pomoc

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Wed Nov 30 20:15:34 CET 2005

Divacky Roman píše v st 30. 11. 2005 v 20:02 +0100:

> taky ctu postu ciste pres ssh server, mutt a co vidim ve svem okoli tak to tak
> delaji "vsichni"
>
> cestinu (=diakritiku) jsem na unixu nikdy v zivote nevidel.. a videt nechci.
> z gui mne boli oci..
>
> tento styl pouzivani unixu je rekl bych docela rozsireny - aspon ja to teda
> kolem sebe vidim dost a casto

Toto je non-issue, vsechny kvalitni konzolovi mail klienti (urcite
pine), umi inteligentne zobrazovat ohackovane maily na neceskych
terminalech tak ze korektne ostrani diakritiku ze zobrazovaneho textu.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity