Notebook a jin? HW - prosba o rychlo pomoc

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Nov 30 20:02:37 CET 2005

On Wed, Nov 30, 2005 at 06:01:48PM +0100, Kaminar wrote:

> To jsem netusil. Chapu, ze na serveru nebude asi nikdo instalovat cestinu,
> ale take jsem nepredpokladal, ze by nekdo cetl emaily na serveru.
> Na unixu jsem kratce a tak jsem predpokladal, ze vetsina bude pouzivat
> obycejne pracovni stanice, kde bude mit pochopitelne i pocestene gui
> nebo bude mit cestinu i v textovem rezimu.

taky ctu postu ciste pres ssh server, mutt a co vidim ve svem okoli tak to tak
delaji "vsichni"

cestinu (=diakritiku) jsem na unixu nikdy v zivote nevidel.. a videt nechci.
z gui mne boli oci..

tento styl pouzivani unixu je rekl bych docela rozsireny - aspon ja to teda
kolem sebe vidim dost a casto

> Verte nebo ne, ale to ze jsem pouzival diakritiku, nebylo rozhodne
> kvuli tomu, abych nekomu delal potize se ctenim, ale naopak abych
> jej ulehcil. Me osobne je mnohem prijemnejsi cist text s diakritikou
> a z toho jsem vychazel.

bud konzervativni v tom co odesilal a liberalni v tom co prijimas (super
pravidlo hlavne u zenskych :) )