Notebook a jin? HW - prosba o rychlo pomoc

Lubomir Host rajo at platon.sk
Wed Nov 30 18:34:06 CET 2005

On Wed, Nov 30, 2005 at 06:01:48PM +0100, Kaminar wrote:

> To jsem netusil. Chapu, ze na serveru nebude asi nikdo instalovat cestinu,
> ale take jsem nepredpokladal, ze by nekdo cetl emaily na serveru.
> Na unixu jsem kratce a tak jsem predpokladal, ze vetsina bude pouzivat
> obycejne pracovni stanice, kde bude mit pochopitelne i pocestene gui
> nebo bude mit cestinu i v textovem rezimu.

Ani ja nemam prilis v laske diakritiku v mailoch. Co sa ale tvojho
prispevku (s dikaritikou) tyka, bol podla mna uplne korektny a aj na
mojom UTF-8 terminale (klient aj server je Linux ;-) sa to zobrazilo
korektne. Preto ti tento "prehresok" dokazem odpustit.

Neodpustil by som ti to, ak by bola hlavicka nekorektna (uvedene zle
kodovanie) a pod.

Takze tazku hlavu z pripomienok by som si nerobil. ;-)

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Group                              http://platon.sk/  : :' :