Automatizovany FTP upload

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Nov 26 19:24:06 CET 2005

Private wrote:

> jen mi přišlo zbytečné instalovat nějakou další službu, když FTP jede

	Nemel jsem dojem, ze po defaultni instalaci FTP jede, zatimco mam
dojem, ze sshd ano (pripoustim, jisty si nejsem).

	Ovsem, pokud jste ho vypnul a misto toho zapnul telnet+ftp ( i tak mi
ale furt vychazi, ze vam tech sluzeb bezi vic, nez kolik jich pustila
defaultni instalace, ktera to sshd obsahovala), pak uz asi muze skutecne
byt jedno, ze pouzijete to FTP - jen je to proste slozitejsi.

> Proto jsem se vydal cestou nejmenšího odporu..

	Nemam v umyslu vas presvedcovat, ze to FTP je blbost - jen mi pripada,
ze jste si tu cestu nejmensiho odporu vybral nejak slozitou.

	Rada jak rozchodit FTP sla v minulem mailu. Pokud to nepomuze, je treba
ve FTP zapnout debug, aby bylo videt jake presne prikazy posila a jake
dostava odpovedi.