Automatizovany FTP upload

Private mytrix at net4you.cz
Sat Nov 26 19:14:03 CET 2005

No přenos přes scp sice možný je, já se nebráním ničemu, jen mi přišlo zbytečné instalovat nějakou další službu, když FTP jede. O ne/bezpečnosti přenosu by se mohla vést dlouhá polemika, neboť ty servery jsou doslova vedle sebe (jsou propojeny kabelem pro GLAN, který má asi jeden metr :)), takže data neproudí ani přes internet jako takový. Proto jsem se vydal cestou nejmenšího odporu..