performance issues with 6.0-STABLE

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Thu Nov 24 12:01:59 CET 2005

Dan Lukes wrote:
> 	Jestli's to zjistoval jen koukanim na toky, tak 700 paketu velikosti
> 60B to je cca 340kb - coz by se pri beznem toku 10Mb patrne nepoznalo
> (schovalo by se to do beznych vykyvu).
>
> 	Nicmene, ja te nepresvedcuju, ze tam neco takoveho probiha, jen jsem to
> uvedl jako teorii vhodnou prozkoumani driv, nez se clovek pusti do
> neceho slozitejsiho (obzvlast kdyz se do niceho slozitejsiho pustit
> nemuze, protoze ke stroji vlastne nema pristup).

	Masina sluzi ako webserver pre adult content, tych requestov je tam
skutocne velmi vela, okolo 100 milionov mesacne :-) Tazko tam hladat
storm, kedze tam vlastne normalna prevadzka = storm :-)

> 	To skutecne nepomuze. Prehlednul jsem se (bge podporovany je), omlouvam se.

	Ospravedlnenie prijimam :-) Problem este moze byt, ako mi bolo
naznacene, v mpsafenet a PREEMPTION. Skusim vypnut PREEMPTION a uvidim,
ako sa to bude chovat, kedze v 5.4 som taketo chovanie nepozoroval.

	otis

--
Juraj Lutter                          |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                  |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail