performance issues with 6.0-STABLE

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Nov 24 11:58:01 CET 2005

Juraj Lutter wrote:

> 	Nie, network storm tam nie je, to by som si vsimol, konstantne tecie
> 10Mbps

	Jestli's to zjistoval jen koukanim na toky, tak 700 paketu velikosti
60B to je cca 340kb - coz by se pri beznem toku 10Mb patrne nepoznalo
(schovalo by se to do beznych vykyvu).

	Nicmene, ja te nepresvedcuju, ze tam neco takoveho probiha, jen jsem to
uvedl jako teorii vhodnou prozkoumani driv, nez se clovek pusti do
neceho slozitejsiho (obzvlast kdyz se do niceho slozitejsiho pustit
nemuze, protoze ke stroji vlastne nema pristup).

> 	Neviem, ci po"ll"ing pomoze, kedze "bfe" driver nie je podporovany
> pollingom. Ako som pisal, nemam fyzicky pristup k boxu, takze vymena
> karty za Intel neprichadza do uvahy.

	To skutecne nepomuze. Prehlednul jsem se (bge podporovany je), omlouvam se.

	V tom pripade to asi bude problem ;-)