Postfix+ImapCourier klient nestiahne email

Robert Koncier rkoncier at zoznam.sk
Wed Nov 23 17:33:49 CET 2005

Vinclav Erich napsal(a):

>On Wed, 23 Nov 2005 13:36:51 +0100, Robert Koncier wrote

>Tak toto som uz parkrat mal, aj ked nie na takejto konfiguracii. Obvykle bol
>problem v tom, ze v mailboxe bol nejaky divny mail, s ktorym si klient nevedel
>poradit. Vymazanim mailu problem zmizol. Takze skus presunut mailbox s mailami
>a nechat ho prazdny a uvidis ci prejde stahovanie. Ak ano, OK, mozes zacat bud
>vracat maily do schranky (postupne), az kym neprides na to, ktory to robil,
>alebo prejst mailbox priamo na serveri a pozriet, ktory by to tak mohol byt...
>
>--
> [...]
To som si aj ja myslel preto som jednotlive maily ukladal do ineho
uzivatela a tadial skusal stiahnut a presli vsetky. Najhorsie je
ze nie je jeden konkretny mail na ktorom to zacne robit.
Vymazal som vsetky maily zo schranky a postupne
posielal emaily a samozrejme stahoval napr. dva stiahol
potom som poslal dalsie dava a tie uz nestiahol. A to som vyskusal
niekolko postupov ci mu nerobi problem viac emailov alebo ci su velke
alebo male ale nevidim tam ziadnu zavislost proste pride jeden ktory
odmietne stiahnut a tie dalsie sa uz len dalej hromadia.