Postfix+ImapCourier klient nestiahne email

Peter Rosa prosa at pro.sk
Wed Nov 23 17:06:02 CET 2005

> a jeden klient ked zacne stahovat emaily tak zostane vysiet
> t.j. email klient zobrazi posuvnik ze stahuje spravy a zostane
> seknuty.

Presne takto sa mi obcas sprava jedna schranka. Vzdy som to riesil takto:
1. pripojim klienta cez POP3
2. klient si zisti POCET SPRAV v mailboxe a zobrazi ho v Podrobnostiach
3. klient zacne stahovat postu (Stahujem spravu 1/55, 2/55, .... x/55)
4. stahovanie sa zasekne na vadnej sprave
5. na klientovi zavriem Outlook a pockam do timeoutu, potom zavriem
    okno stahovania posty
6. na serveri si zobrazim tu x/55 spravu (format mailbox =>
    `egrep "^From " /var/mail/moj_mailbox`; format maildir neviem)
    a odpocitam, ktora je x-ta (NEZABUDNEM NA MEDZERU ZA 'From ')
    ["From " NEROVNA SA "From:"]
7. editujem mailbox v ee a vymazem vsetko od tohoto "From " az po
    dalsie "From " (t.j. vymazal som celu spravu)
8. nove stahovanie mi funguje, ale vymazal som celu jednu spravu (!!!)
    co sa nemusi pacit zakaznikovi

Peter Rosa