Sledovanie vytazenia siete takmer v realnom case

Bc. Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Sun Nov 20 14:45:18 CET 2005

Zdravim,

  na ten Subject jsem nejak zapomnel. Nicmene ja mam sice minutu, ale
  na druhou stranu je v manualu

  update_db_time = 10s

  cili soudim, ze to pujde i s kratsim intervalem, na druhou stranu
  nevim, kolik chce toho Petr Rosa sledovat a co by udelal treba
  sekundovy interval s vytizenim serveru a zda by to stihala vubec
  obslouzit - vytahnout statitiky z PF, zapsat atd. Dalsi veci je, ze
  ipastat funguje jen jako textova aplikace (alespon jsem nenasel
  zadny nastroj, ktery by to sypal na web), takze i zde by byla nejaka
  rezie....

--
S pozdravem,
 Bc. Radek Krejča