Sledovanie vytazenia siete takmer v realnom case

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Sun Nov 20 01:26:24 CET 2005

Zdravim.

Ipu pouzivam v rovnakej konfiguracii, ako p. Krejca. Je to vsak software
urceny na IP Accountning (odtial ma odvodeny nazov), nie na sledovanie zataze
siete v realnom case, na ktore sa pytal autor prispevku. "Realny" cas v
pripade IPA je 1 minuta. To to (mam taky dojem) najmensi interval, ktory sa da
v tomto softe nastavit na update jeho internej databazi, z ktorej utilita
ipastat vytahuje info.

S pozdravom
Stefan

On Fri, 18 Nov 2005 23:53:43 +0100, Bc. Radek Krejca wrote