Rozdělování disků

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Thu Nov 17 15:30:22 CET 2005

Nechci do toho moc mluvit odbornikum, ale nejak me to prijde jako
hloupost. Kdyz mam 256MB / a chci mit zbytek univerzalni, tak si nemuzu
pomoct, ale /tmp, /var a /usr na jednu partition nedam, pac to pujde
spatne mountovat.
Na serveru mam jen jeden slice, proc delat dva?

Konkretne mi prijde, ze volba "auto' dava velmi dobre hodnoty, mam je na
desktopu k plne spokojenosti. Pokud chces mit universalnost, tak na
desktopu bude stacit jeden FS v / a swap 2xRAM

Na serveru se z rozumnych duvodu partitions deli, ale zase na serveru
nevypaluji. Proto mi vetsinou staci /tmp o velikosti 512MB, / o
velikosti 512MB, SWAP 2xRAM a /var a /usr nastavuju podle potreby a
urceni. Abych si to zjednodusil, davam data do /usr a do /var jen logy a
fronty, takze mi obvykle na /var staci 2GB a zbytek jde proste do /usr.
Ale to uz je dost individualni.

Ondra