RE: Rozdělování disků

Milan Lysa Milan.Lysa at progeo.cz
Thu Nov 17 13:53:41 CET 2005

U desktopu bych to nechal v celku. Když budeš mít v /tmp málo místa, něco smažeš a máš vystaráno. Nemusíš mít kvůli jednomu vypalování půl roku zabitých x GB na disku nebo naopak obtížně (pro mě) měnit velikost.

Na 10 GB bych rozdělil na root třeba 256M, swap (2xRAM) a zbytek v kupě.
Na 120GB bych udělal 2 a více "slice", 20-30GB pro BSD podle toho co všechno tam budeš instalovat (rozdělit podobně jako u 10GB disku) a zbytek bych nechal jako datovou (filmy, mp3) - abych při kompletní přeinstalaci smázl jen slice se systémem a nemusel někam zálohovat všechna data.

Milan