FreeBSD a WiFi

Jan Valenta johnywalkyra at post.cz
Wed Nov 16 23:55:50 CET 2005

Zdravim!

No, poznal jsem to celkem snadno: jakmile jsem zapnul pocitac s
WiFi kartou v slotu, zacal vydavat zvuky jako hasicska sirena,
takove to typicke "Ho-ri! Ho-ri!", cerna obrazovka a odmital
jakoukoliv dalsi spolupraci. Mozna je ale tahle signalizace ciste
ASUSi zalezitost, nevim, dalsi stary board uz nemam.

Kazdopadne s zadnym jinym zarizenim (sitovky/grafiky/zvukovky)
tento problem nenastal a v druhem, novejsim, stroji karta beha
uplne bez problemu. Nakonec jsem tedy dospel k tomuhle zaveru, na
ktery upozornuji prave treba tady:
http://i4shop.net/cz/iObchod/WebInfo.asp?Id=106&print=1

J. Valenta