named: error sending response: not enough free resources

Ladislav x mixicek at seznam.cz
Tue Nov 15 06:45:46 CET 2005

Dobry den.

Nekolik dni se mi objevuji v logu desitky a mozna i stovky hlasek typu:

Nov  14 08:26:19 albi named[26955]: client 10.24.28.133#12937: error sending response: not enough free resources

Zkousel jsem hledat, ale nic co by me dovedlo k reseni jsem nenasel a proto se obracim na vas s prozbou o pomoc. System je motherboard ASUS A8N, CPU AMD64, RAM 512MB. System FreeBSD 6.0 STABLE. Tyto problemy jsem mel i na FreeBSD 5.4 STABLE. Named pouzivam defaultni ze systemu.

Predem moc dekuji za jakoukoliv radu ci odpoved. Moc dekuji!

S pozdravem
Ladislav Jerabek