FreeBSD a WiFi

Jan Valenta johnywalkyra at post.cz
Wed Nov 16 00:51:10 CET 2005

Ahoj,

diky moc za zcela vycerpavajici odpoved! Tedy tematu, snad ne
autora :-) Zatim se mi povedlo narazit na dalsi problem a to, ze
motherboard odmita karty s PCI 2.2 rozhranim. To mi trochu
zuzilo/usnadnilo :-) vyber, ale s tim uz si nejak poradim.

Jeste jednou diky za tuhle odpoved, to bylo presne to, co jsem
potreboval. Ono totiz dohledavat karty podle chipsetu z HWCL a
zjistovat, jestli se u nas vubec prodavaji, sezere spoustu casu,
takze jsem chtel hlavne znat vase zkusenosti.

J. Valenta