named: error sending response: not enough free resources

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Nov 15 21:17:32 CET 2005

Peter Rosa napsal/wrote, On 11/15/05 19:39:
> sending response: not enough free resources

> Na webe som nasiel par odkazov, a vsetky hovorili o moznom pretazeni siete.
> Riesenie na webe nebolo ziadne.

	;-)

	Reseni se musi hledat podle toho, co pretizeni zpusobuje. Zadna
univerzalni rada nejspis nebude existovat.

	Napriklad pokud se ukaze, ze veskere pozadavky jsou legitimni muze byt
jedinym reseni posilenmi prislusne linky.

	Pravdepodobnejsi ale bude, ze neco nekde je chybne nakonfigurovane nebo
jde o nejakou formu DoS utoku nebo jde o hardwarovou zavadu site.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz