přihlášení do sdilený wokení složky přes sambu

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Tue Nov 15 08:23:14 CET 2005

chtěl bych v práci zálohovat uživatelům jejich dokumenty co maji na
hadru.A když už tam máme BSD na serveru ,tak přes sambu.zrovna zkouším
napsat skriptík,ale protože jsem programováním nepolíbený,nevím,jak mám
do skriptu zakomponovat heslo,aby se mi to přihlásilo

bez problémů se přihlásím
mount_smbfs //votruba at votruba-wxp/zaloha /share
ale pak to chce heslo,ručně jej zadám,ale chci jej mít
automaticky.Představu mám takovou,že cronem spustím script někdy v
noci,script mi nejdřív smázne zalohy starší jak X dni,namountuje
sdílenou složku,tarem jej zazalohuju,pojmenuju datem a jmenem
usera,umountnu,a tak dál pro všechny usery

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav
mailto:jaroslav.votruba at keytec.cz