Major Upgrade kon. 5.4-6

Michal Kapalka kapalka at mfn.sk
Tue Nov 15 18:38:10 CET 2005

Divacky Roman napsal(a):

>been there, done that
>
>a zadny porty jsem pri upgradu z 5.4 na 6 neupgradoval a vsechno funguje jak
>ma... vim ze mne bude pav kamenovat ale to je moje zkusenost ;)

Ahoj Roman,

mozem s tebou suhlasit az na apache co to nerozbehal, musel som ho
rekompilovat .

Michal Kapalka ( fofo )

PS : k FBSD 6 toto je prva releasse kde vidim ze je hned Production
relase Pri 6.x, ak si dobre pamatam
tak to vacsinou slo aspon do x.3

PS2 : ale toto je len moj pohlad ale vidim v stable konferach ze par
ludi ma drsne core...., ale zase realne
ziaden system nie je bez problemov