FreeBSD a WiFi

Ondra Holecek bln at deprese.net
Mon Nov 14 23:01:39 CET 2005

Ahoj,

Pokud to chces pouzivat jako APcko (s hostap), tak snad nejpouzivanejsi
je ZCOM XI-626, ale obecne karty s cipsetem PRISM2 by mely chodit.
(funguje samozrejmne i jako klient)

ja mam v ntb zcom xi 325 a ta funguje taky bez problemu (klient)

jinak man wi - tam je seznam podporovanych
nebo man ath, mozna jeste neco jinyho

an(4)                    - Aironet Communications 4500/4800 wireless
network ada
pter driver
arl(4)                   - Aironet Arlan 655 wireless network adapter driver
ath(4)                   - Atheros IEEE 802.11 wireless network driver
awi(4)                   - AMD PCnetMobile IEEE 802.11 PCMCIA wireless
network d
river
cnw(4)                   - Netwave AirSurfer wireless network driver
ipw(4)                   - Intel PRO/Wireless 2100 IEEE 802.11 driver
iwi(4)                   - Intel PRO/Wireless 2200BG/2225BG/2915ABG IEEE
802.11
driver
ral(4)                   - Ralink Technology RT2500 IEEE 802.11 driver
ural(4)                  - Ralink Technology RT2500USB IEEE 802.11 driver
wi(4)                    - Lucent Hermes, Intersil PRISM and Spectrum24
IEEE 802
.11 driver