prijimani posty jen z non-windows stroju

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Nov 10 16:23:27 CET 2005

On Thu, Nov 10, 2005 at 04:14:41PM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	To je ovsem pouze heuristika. Pokud ji ale povazujes za uspokojivou,
> pak je potreba strojum, ktere oznaci 'pf' za 'Windows' zablokovat
> pristup na port 25.
>
> 	Nicmene, jestli vis o pf (a ja jsme od zacatku predpoklada, ze ano) ,
> tak na co se vlastne ptas ?

dane promin ale ja se ptal naprosto konkretne:
<citace>
mate s tim nekdo zkusenosti? da se to pouzit? nebo to
zadrzi i nejakou normalni postu? pouzivaji se windows na posilani mailu?
</citace>

nic proti, ten mail sem fakt asi moc nepatri, ale kdyz uz kritizujes tak aspon
neco realneho a ne to co si myslis ze jsem napsal...