prijimani posty jen z non-windows stroju

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Nov 10 16:13:33 CET 2005

On Thu, Nov 10, 2005 at 03:59:45PM +0100, Martin Hudec wrote:
> Ahoj Roman,

>   A to aky objem virov/spamov prijimas, ze do toho chces angazovat este
>   pf a riesit drasticke opatrenie v podobe overovania OS odosielatela?
>   Dost silne pochybujem, ze toto je antivir/antispam taktika, ktoru
>   zdrava firma, komunikujuca s mnozstvom obchodnych partnerov, schvali.

delam v muzeu... lide zde maji humanisticke vzdelani a jsou na to pysni a
nechapou nektere veci. musim napr. lidi upozornovat aby nepsali svoje hesla k
bankovnim uctum do mailu ktere je o to zadaji atp.

tj. lide klikaji na vsecko co na webu uvidi (nejlepe porno nebo nejaky podobny
pofiderni obsah) a proto tady prijimame prakticky JENOM spam/viry.

spamassasin/greylisting pomohl jen castecne. pomer spam/ham odhaduju tak na
10/1 ;(

ale to je fuk - ja tam mail nepouzivam ;)

roman