Spam Assassin 3.0.4 headers v body

michal_sjx michal_sjx at seznam.cz
Thu Nov 10 08:52:31 CET 2005

Zdravim vsechny :),

system fBSD 5.4-STABLE, qmail, spamassassin 3.0.4

mam mozna problem na serveru s mailama.
Par klientu (kolem 10%) si stezuje na to, ze maji necitelne emaily
("Receive: ....." hlavicka a pokracovani mailu se obcas vyskytne v body).
Jelikoz je do body navic nekde vlozena hlavicka mailu od "Receive: bla
bla", tak soudim, ze za to urcite nemuze qmail.
Podezreni mam na SpamAssassin 3.0.4. (zkusit upgrade pro mne neni
snadne, mam ted nestabilni a pomale pripojeni na server).
Otazka: Stalo se to nekomu? Pokud ano, jak to vyresil (popripade cim to
je :) ?)?

Dekuji moc za kazdou dobrou radu.

michal
-----
PS nesouvisi to moc s bsd, ale mel jsem uz jednou problem na jinem
stroji s aplikaci squirm (pokousi se hledat data na adrese null)