ALTQ - rozhrani a fronty

Martin mata_forums at centrum.cz
Wed Nov 9 18:07:36 CET 2005

Zdravim.
Snazim se nastavit pf+ATLQ (5.3 RELEASE). Chci se ujistit, ze postupuji spravne,
protoze uz v tom zacinam mit trochu gulas. Jde mi o to, ze chci nastavit
jednomu uzivateli site linku napriklad 512 download, 128 upload. Jde mi o to,
jak mam pravidla vytvorit. Do jake fronty ktery paket poslat a na jakem
rozhrani. Uvadim kus konfigurace. Je vse v poradku nebo mam spatne rozhrani?
rl0 je rozhrani do internetu, rl1 do vnitrni site. Dale by me zajimalo, jaka
bude situace v pripade pouziti NATu, jestli se neco meni nebo ne.

queue uzivatel_download bandwidth 512Kbit cbq(default)
queue uzivatel_upload bandwidth 256Kbit cbq(red)

uzivatel = "verejna ip"

pass in on rl0 from any to $uzivatel queue uzivatel_download
pass out on rl1 from $uzivatel to any queue uzivatel_upload

Dekuji za odpoved
Martin