PC-BSD vs. DesktopBSD

Vinclav Erich vinclav at ives.vs.sk
Wed Nov 9 12:53:29 CET 2005

On Wed, 09 Nov 2005 11:34:16 +0100 (CET), Kaminar wrote
> Zdravím.
>
> Potřebuji rychlou radu. Chci si nainstalovat na jeden stroj
> rychle FreeBSD. Je to jen dočasná instalace, takže jsem myslel,
> že bych použil PC-BSD nebo DesktopBSD, abych to měl rychle
> všechno v kupě včetně základních aplikací.
> Nemáte někdo zkušenosti s těmito distribucemi FreeBSD,
> které z nich je lepší pro můj účel rychlého nasazení
> pro desktop?

Mno, som to vyskusal, celkom OK, za vyhodu pokladam predpripravene baliky,
ktore treba vcelku zdlhavo pridavat na FreeBSD (myslim tym hlavne javu). Bol
som celkom milo prekvapeny, ako rychlo sa to da sprevadzkovat. Samozrejme,
urcita rucna konfiguracia ta neminie (rc.conf, profile a pod.). Nemali by s
tym byt ziadne problemy, pokial by to mala byt jednoducha pracovna stanica s
nejakym kancelarskym balikom (openoffice), webom (firefox + pluginy - co inak
zasa treba celkom konfigurovat na FreeBSD). Samozrejme, pokial chces nieco
naviac, mozes pouzit porty, ale to uz nie je celkom ono...

Myslim, ze pre sekretarku uplne v pohode... Pre mna (a skusenejsich ;) asi nie...

--
Erich Vinclav