Response email

Robert Koncier rkoncier at zoznam.sk
Tue Nov 8 08:55:50 CET 2005

Dik vsetkym za rady teraz uz mam ako taky prehlad
o com to je. A prepacte za moju mystifikaciu ohladne
"momentalne neni v praci" kde som myslel dovolenku,
lebo pivko na predstavenstve zatial problem nerobi.
Ale mozno manazment zacne mat aj ine poziadavky
(napr. som na WC, pridem len co docitam PlayB...)
preto radsej nic neprivolavam.

Robo