Response email

Petr Bezděk freebsd at ada-net.cz
Mon Nov 7 11:42:06 CET 2005

Robert Koncier wrote:
> Zdravym konferenciu.
> Mozte ma kopnut spravnym smerom?
> Prevadzkujem email server - freebsd 5.3 + postfix + courierimap + fetchmail
> Potrebujem doplnit funkcionalitu kedy server
> na prijate emaily pre usera, ktory momentalne nie je v praci,
> automaticky odpovie nejakym standardnym mailom.
> Poradte mi prosim nejake howto alebo postup ako sa to robi
> lebo nemam ani sajnu co hladat.

Na tohle se pouziva vacation nebo mailbot (soucast CourierIMAPu) v
kombinaci s procmailem nebo maildropem. Uzivatel, ktery je mimo si pred
odjezdem vytvori napriklad ve svem domovskem adresari soubor "jsem_pryc"
a v pravidlech procmailu nebo maildropu se testuje na existenci tohoto
souboru. Pokud existuje, posle se auto-odpoved.

--
Petr Bezděk