nastavenia desktopu na notebooku (fonty, gnome)

Milo Sasinka sasinka at inmail.sk
Sun Nov 6 12:26:57 CET 2005

dobry den,

chcel by som sa opytat na vase skusenosti s nastavenim fontov pre lcd
screen na notebooku. nasiel som mnoho odporucani a prikladov nastaveni
vyskusal som asi vsetko ale stale to nie je ono. fonty nie su take ostre
ako na win a pri dlhsej praci z toho bolia oci.

situacia:
notebook: ibm thinkpad R50e
rozlisenie: 1024x768
dpi:96
wm:gnome
fonty:freetype, type1, truetype + standardne

najostrejsi sa mi javy font Fixed ale ten nevyzera byt vhodny pre
desktop, menu atd. budem vdacny za akekolvek nakopnutie pripadne
priklady konfiguracie s ktorou pracujete. ak vas to bude zaujimat poslem
konfiguraky a screenshoty.

dakujem
milo