Subory po update

Petr Rehor prehor at gmail.com
Sun Oct 30 22:04:40 CET 2005

2005/10/30, Divacky Roman <xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz>:

> bohuzel.. ;( tohle je caste tema bikeshedu a nedari se to vyresit. snad az bude
> zbalickovana base tak to pujde, ted ne... ;(

Ja to resim tak, ze si pres /usr/src/release prekladam vlastni
instalacni CD (upravene podle mych potreb - bez IPv6, s IPFW+DIVERT v
jadre apod). Jako vedlejsi produkt vzniknou v adresari
<release>/R/trees adresare obsahujici soubory k jednotlivym volbam
pouzitym pri instalaci. Do adresare base staci dokopirovat co chcete
navic (manpages apod) a potom to rsyncnout na cilovy stroj (je treba
excludovat adresare /etc /var /tmp /usr/local /usr/home, soubory a
linky v / a pripadne dalsi vlastni adresare a soubory pokud je to
potreba). S volbou --delete rsync smaze soubory, ktere v nove imagi
neexistuji.

Pri upgradu by melo byt pozastavovane vechno co jde, nechat jenom
sshd. Upgrade v ramci RELEASE vetve je bezproblemovy, ve STABLE jsem
taky zadne problemy nezaznamenal. Pri upgradu na vyssi verzi FreeBSD
se mi stalo, ze uz neslo udelat na dalku reboot pomoci prikazu
shutdown - nejspis zmateni verzi nove libc a stareho kernelu. Po
rucnim resetu vse nabehlo.

P.