bge0: watchdog timeout

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sun Oct 30 14:32:04 CET 2005

Takze uz tu mam prvni problemy na drive zminovanem stroji IBM eServer
x336. Objevuje se hlaska:
bge0: watchdog timeout -- resetting
a sit nereaguje.
To se stane i bez nejake velke sitove zateze, nekdy treba ihned po
nabootovani stroje.
Je mozne, ze se to zaclo objevovat az po tom, co jsem prekompiloval
kernel i world kvuli SMP (zpocatku to jelo na GENERIC kernelu).
Jedna se o FreeBSD 6.0 RC1 sestavene vcera z cerstvych zdrojaku.

FreeBSD YYYY.XXXX.cz 6.0-RC1 FreeBSD 6.0-RC1 #0: Sat Oct 29 22:38:25
CEST 2005     root at YYYY.XXXX.cz:/usr/obj/usr/src/sys/SMP60RC1  i386

Zkousel jsem googlit a tuhle chybu hlasi celkem dost lidi uz hodne
dlouhou dobu snad uz od dob 5.0, v ruznych konfiguracich a tak dale, ale
nikde jsem se nedocetl zadne rozumne reseni, nebo jak to obejit. (krome
zakoupeni nove sitovky a vypnuti tech dvou, co jsou onboard, ale to v
tomhle pripade neprojde, protoze se do stroje ani nevejdou.)

ps ax | grep bge
   78  ??  WL     0:00.26 [irq16: bge0 bge1]

konfigurace kernelu:
http://www.quip.cz/1/freebsd/x336/SMP60RC1

dmesg.boot:
http://www.quip.cz/1/freebsd/x336/dmesg.boot

ifconfig:
http://www.quip.cz/1/freebsd/x336/ifconfig

mptable:
http://www.quip.cz/1/freebsd/x336/mptable

Dokazal byste mi nekdo poradit, co s tim vyzkouset, aby to chodilo jak
ma? Nemuze byt problem treba v tom, ze jsou obe sitovky na stejnem IRQ?
Da se to nekde zmenit?

Predem diky za rady

Miroslav Lachman