Thinkpad a FreeBSD

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Sat Oct 29 14:18:33 CEST 2005

On Sat, 2005-10-29 at 11:42 +0200, Martin Nuc wrote:
> Budu vychazet z mych zkusenosti s linuxem a freebsd. Tyto problemy se me
> take castecne tykaji, protoze si chci R52 koupit do jednoho mesice. Muj
Tak ja sem budu postovat sem tan mejake poznatky

> A prostredni tlacitko funguje, ze ano. Abych pravdu rek, tak tady
> opravdu nevim :) Mozna nekdo zkusenejsi. V podstate by ho to chtelo
> nastavit aby se chovalo neco jako "shift/alt/ctrl" :) Nebo nejaky
> ovladac pro trackpoint? Nevim
Prostredni tlacitko nefunguje jako prostredni tlacitko a ani pod windows
nema funkci prostredniho tlacitka (ackoli se mozna pletu)
Zatim jsem prisel jen na to, ze se mi hadaji externi klavesnice+mys a
primarni.
Duvod je jednoduchy. Mam oboji PS/2 pripojene do USB prevodniku a ten z
nejakeho duvodu micha externi mys spolu s trackpointem a touchpadem.
Takze muj postup je ted takovy, ze v pondeli nekde koupim ciste USB mys
a zacnu si hrat s touto kombinaci. Nastavim separatne xka pro trackpoint
a USB mys a pak to snad bude fungovat lepe.

> Zkuste, jestli ty klavesy neposilaji cislo klavesy, ktera se zmackla.
> Takle to bylo u Aceru, kde se spustil takovy ten manager pro zkratky v X
> a kdyz se zmackla nejaka klavesa navic, tak poslala normalni kod a Xka
> ji poznaly. Jeste tam byly uplne specialni klavesy na programy :) a na
> ty byl takovy "plugin" / mozna driver (ale jen u Aceru)
nainstaloval jsem port tpb co by mel umoznit zobrazeni onscreen
indikace, ale nejak nezabral. Musim se jeste zahloubat dal.

> Tohle se resilo nekde na internetu, ted nevim jestli v souvislosti s
> linuxem nebo s freebsd (-> zkuste hledat oboje), ale kazdopadne zkuste
> google (pokud jste uz nezkusil), ja na to narazil urcite pres nej.
V Linuxu i ve windows to funguje jak ma, mam pocit, ze to bude tim PS/2
prevodnikem.

Ondra