Thinkpad a FreeBSD

Martin Nuc martin at nuc.cz
Sat Oct 29 11:42:10 CEST 2005

Budu vychazet z mych zkusenosti s linuxem a freebsd. Tyto problemy se me
take castecne tykaji, protoze si chci R52 koupit do jednoho mesice. Muj
prispevek bude jen z rad a zadne reseni necekejte :)

Ondra Koutek wrote:

>Zdravim,
>mam od patku IBM ThinkPad R52. Instalace FreeBSD 6.0RC1 v pohode bez
>jedineho zadrhele, ale mam dve drobnosti.
>1) TrackPoint: Jak nastavit xka aby fungovalo scrollovani?

A prostredni tlacitko funguje, ze ano. Abych pravdu rek, tak tady
opravdu nevim :) Mozna nekdo zkusenejsi. V podstate by ho to chtelo
nastavit aby se chovalo neco jako "shift/alt/ctrl" :) Nebo nejaky
ovladac pro trackpoint? Nevim

>2) Zcela bez odezvy jsou multimedialni klavesy a klavesy u sipek pro
>browser - prechod na nasledujici/predchazejici stranku

Zkuste, jestli ty klavesy neposilaji cislo klavesy, ktera se zmackla.
Takle to bylo u Aceru, kde se spustil takovy ten manager pro zkratky v X
a kdyz se zmackla nejaka klavesa navic, tak poslala normalni kod a Xka
ji poznaly. Jeste tam byly uplne specialni klavesy na programy :) a na
ty byl takovy "plugin" / mozna driver (ale jen u Aceru)

>Dal mam problem od doby, co pouzivam externi klavesnici:
>Kdyz pripojim externi USB klavesnici, FreeBSD automaticky ignoruje
>klavesnici hlavni. Jedine, co posloucha, je klavesa fn. Nevite nekdo, co
>zmenit aby fungovaly obe klavesnice?

Tohle se resilo nekde na internetu, ted nevim jestli v souvislosti s
linuxem nebo s freebsd (-> zkuste hledat oboje), ale kazdopadne zkuste
google (pokud jste uz nezkusil), ja na to narazil urcite pres nej.

       Martin