FreeBSD 6 + Vinum

Lukáš Janečka lukas.janecka at atlas.cz
Sun Oct 23 13:46:09 CEST 2005

Zdravim!
Chtel bych se zeptat, jak se to s Vinum ve FreeBSD 6 (konkretne RC1).
Snazil jsem se v tomto systemu rozchodit soft. RAID5 a narazil jsem na
nekolik problemu.
Manualove stranky jsou pro vinum, ale dany prikaz v systemu neni, pouze
'gvinum'. Pro ten vsak manual neni a tak jsem spolehal, ze se bude
postupovat stejne jako u vinum. Ale zase jsem narazil. Vypada to, ze
nektere prikazy nejsou implementovany (konkretne resetconfig). 'gvinum
help' vypise, ze 'resetconfig' se da pouzit, ale po jeho zadani vypadne
"unknown command 'resetconfig'".
Dale by me pak zajimalo, jak zajistim spusteni (g)vinum po startu
systemu. Pridani "start_vinum" ani "start_gvinum" do /etc/rc.conf nepomaha.

Dekuji za rady
Lukas