Notebook Acer TravelMate 214TX a FreeBSD

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Thu Oct 20 11:35:32 CEST 2005

I v tomto pripade si myslim, ze je vhodne se bavit o jednotlivych
kouskach hardware. Trebas u meho NB byla na internetu pekne rozepsana
podpora. Bohuzel FreeBSD ma dlouhodobe vlekouci se problemyh s kombinaci
me sitovky a radice desky, ktera sice uz neschazuje OS, ale stale
nefunguje.

Obecny postup:
1) Jakou mate grafickou kartu?
2) Jake mate sitove karty?
3) Je nejake dalsi kriticke zarizeni, ktere musi fungovat a se kterym by
se melo pocitat?

A obecne odpovedi:
Pokud nemate Nvidia kartu, ale mate ATI, tak zapomente na HW akceleraci.
2D je na FreeBSD v pohode.
Pokud na touchpadu potrebujete rozsireni o scrollovaci plosky, volte
Linux. FreeBSD zatim nema dost slusne udelany synaptic driver (ale mozna
se pletu a nejak to pujde alespon na svislou)
Instalace velmi caste wifi sitovky Intel 2200 je v pohode, vcelku
funguje, ale pri praci s nekterymi AP se mi sama odpojovala
Radic ICH a sitova karta bfe spolu nekamaradi a jedina sance je pouzit
PCMCIA kartu

Ondra