Samovolne zastaveni sitoveho provozu

Dan Bilik dan at mail.neosystem.cz
Wed Oct 12 14:42:14 CEST 2005

> 	Pak nejsnazsi vysvetleni zni: BETA5

To jsem nepredpokladal. Spis jsem se zameril na rozdily v hardware
(kterych je docela dost), tudiz v pouzitych ovladacich. (Tady oprava:
ta 336ka nema em(4) ale bge(4) sitovky).

> 	A s ohledem na stroj, kde bezi BETA3 bez problemu vidim jako
> trivialni problem toto podezreni overit nebo vyvratit ...

Vzhledem k tomu jak casto, resp. jak sporadicky, se problem
demonstruje, to nejaky cas zabere. Nicmene diky za tip, zkusim
downgrade jednoho z tech systemu.