qpopper session_active_error

Robert Koncier rkoncier at zoznam.sk
Tue Oct 11 13:27:47 CEST 2005

Zdravym konferenciu a prosim o pomoc.
Ako pop3 server pouzivam qpopper naviazany na postfix. (freebsd 5.1)
Ked pouzijem emailoveho klienta na stiahnutie posty cez pop3 tak mi klient
vrati chybu
-ERR [IN-USE] /var/mail/.xxx.pop lock busy!  Is another session active? (35)
taka ista chyba je vratena aj pri telnetovom pripojeni.
Na googli som nasiel rady typu, ze je to sposobene tym, ze iny
klient uz je konektnuty na tento ucet alebo ze nejake spojenie zostalo
vysiet a neda sa odstranit. Mna stretlo to druhe ale nikde som
nenasiel sposob ako mozem tento tuto session zhodit.
Skusal som zhodit qpoppera restartnutim inetd alebo
aj restart postfixu ale problem pretrvava.
Mozete mi poradit co sa da urobit bez toho aby som
restartoval server (aj tak neviem ci by to pomohlo :c) ).

Dakujem
Robo