Atheros AR5213 PCMCIA WiFi

Jiri Mikulas konfer at mikulas.com
Mon Oct 10 12:58:48 CEST 2005

Ahoj
tuhle PCMCIA jsme zkouseli v notebooku a chodila ok (a, b i g mody).
Akorat podle me neni aktualizovana dokumentace (nebo vendor ID v src ?)
a karta se jevi porad jako 5212.

Tohle je sice vypis modulu CM9 v PCI, ale atheros jako atheros .. :),
fyzicky na ty karte je 5213

ath0 at pci0:13:0: class=0x020000 card=0x1012185f chip=0x0013168c rev=0x01
hdr=0x00
    vendor   = 'Atheros Communications Inc.'
    device   = 'AR5212, AR5213 802.11a/b/g Wireless Adapter'
    class    = network
    subclass = ethernet

tresen-6# sysctl -a | grep ath.0.%desc
dev.ath.0.%desc: Atheros 5212

mozna to je vec ath_hal
k tomu abys ji rozbehal staci bud

  kldload ath

nebo do kernelu

  device          ath
  device          ath_hal
  device          ath_rate_sample # SampleRate rate control for the ath
driver

jeste se muzou objevit nove karty (ale zatim asi ne PCMCIA), ktere maji
chipset 5414
ktery zatim nebude podporovan :(, jak se vyjadril Sam Leffler - vyvojar
pro atheros.

guli