nefungujuci ntpd ???

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Oct 7 14:36:54 CEST 2005

Jozef Babjak wrote:

>   	^-- Cim, sa samozrejme neriesi problem nasadenia jail-ov. :-(

	Ano, cetl jsem to od konce, takze ze jde o tento problem jsem zjistil
az pozde. Omlouvam se. Nicmene, v tomto pripade je, pro zmenu, mozne, ze
nikdo nema vaznou potrebu tento typ serveru na takovem stroji bezet. Pro
dostatecne presnou vlastni synchronizaci staci periodicky spoustet
ntpdate - a server presneho casu proste muze byt jinde.

	Jak uz jsem psal, v zadnem pripade nikomu nebranim napsat PR (jen mam
dojem, ze jde o importovany software, takze PR by nemelo byt smerovani k
FreeBSD projektu, ale k materske vyvojove bazi). Jen jsem se snazil
rict, ze duvod, proc to jeste nikdo neudelal muze byt ten, ze je prilis
snadne se bez toho obejit, aniz by se clovek musel nejak realne omezovat
ve scych pozadavcich  ...