Zaciatocnicka otazka - screensaver v Xorg

Stano Sitar sitar_vim at procaut.sk
Wed Oct 5 11:03:12 CEST 2005

> no.. otazka je - neni lepsi ten monitor vypnout kdyz vim ze jdu do pryc?
Nuz, teraz to tak robim.
ALE:
1. som lenivy ;-) a preco by som robil nieco co moze urobit za mna
    pocitac

2. niekedy odbehnem na minutku a vratim sa za hodinu

3. <!Warning, Rant mode ON!>
    strasne ma stve ked nefunguje nieco o com si myslim ze by malo
    fungovat. Doteraz som si napriklad nezvykol na chovanie klavesy
    Delete v default textovej konzole. Ja viem ze podla FreeBSD to
    "ma byt takto" ale, sakra, JA som root, JA som pan sveta (nuz,
    aspon teda na pocitaci kde mam rootovske konto ;-)) a ked
    JA chcem aby sa mi pocitac nieco urobil tak to ma urobit.
    Maximalne moze pipnut "myslim ze nie je dobry napad urobit toto"
    ale ked sa ako root rozhodnem zmazat nejaky subor (napriklad)
    alebo zabit nejaky proces, alebo zakazat browseru robit niektore
    veci ako popup okna, flash reklamy, ..., tak ma pocitac musi
    posluchnut.
    Aj keby to znamenalo ze musim vzapati reinstalovat system. Nakoniec
    je to *moj* system. (nuz, teda aspon doma mam od zeny dovolene
    tvrdit ze je to *moj* system ;-))
    Preto mam radsej FreeBSD ako Windows.
    <Rant mode off>
    Uff. ;-)