Zaciatocnicka otazka - screensaver v Xorg

Stano Sitar sitar_vim at procaut.sk
Wed Oct 5 09:56:12 CEST 2005

Dobry den prajem.

Doma pouzivam ako hlavny desktop FreeBSD 5.4
Z vacsej casti sa mi ho podarilo nakonfigurovat k uplnej
spokojnosti.

Na jednu vec vsak nijako neviem najst dokumentaciu.
Ked som prihlaseny v X-och ako obycajny pouzivatel tak
sa mi nikdy nespusti setric obrazovky. Pouzivam KDE
(obcas dostanem chut na nieco ine - Xfce, dokonca Ion
ale v ziadnom prostredi/window manageri sa mi screensaver
nepodarilo rozchodit)
Ako root som zase nebol prihlaseny do x-ov uz velmi davno
a ani sa nechystam.
Pomozte mi prosim tipom na vhodnu dokumentaciu.
Niekolko krat som precital a "pregrepoval" handbook, faq,
a cely adresar s dokumentaciou, googlil som na internete
ale ocividne sa mi nepodarilo polozit tu spravnu otazku,
alebo som nieco prehliadol.

Je to sukromny domaci desktop za jednoduchym firewallom (NAT)
kde (dufam) nebezia ziadne sietove sluzby okrem sshd
a ku ktoremu ma fyzicky pristup manzelka a ja.
Takze nemam problem nastavit nejake prava pre bezneho,
usera ktore by som na serveri rozhodne nenastavoval,
pripadne dat setuid na nejaku binarku.

Dakujem
Stano