Kompilace GIMPu z portu

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Mon Sep 26 13:37:15 CEST 2005

Rudolf Cejka píše v po 26. 09. 2005 v 13:29 +0200:

> No nevim, ale z without=yes mi opravdu vychází, že implicitně zapnuté
> nebyly.

Foo has the following tunable options:

  WITHOUT_BAR=yes    Turns off bar support

Z toho mi v ramci bezne anglictiny vychazi, ze Bar je standardne zapnut,
ale je mozno definovat tento tunable k jeho vypnuti.

Na vas to pusobi jako vypis aktualne zapnutych voleb?

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie