Kompilace GIMPu z portu

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Sep 26 13:29:03 CEST 2005

Pav Lucistnik wrote (2005/09/26):
> [...]

Já taky moc ne, v logu je: Add new WITHOUT_ knobs to make a "gimp-lite",
ale to bylo 28. ledna 2005. Dne 27. července 2005 to zase vrátili:
Unconditionally enable image handlers.

Existuje hodně možností, na příkazovém řádku např. make -DWITHOUT_TIFF=no
nebo make -DWITH_TIFF=yes, dále ve /var/db/ports se objevují adresáře a
soubory options z poslední interaktivní konfigurace, při použití
portupgrade je dobré definovat potřebné překladové parametry v
/usr/local/etc/pkgtools.conf v MAKE_ARGS, nebo někdo používá Makefile.inc
přímo v adresáři příslušného portu atd.

> Ale ony jsou on. Muzete je ovsem vypnout pokud je nechcete.

No nevim, ale z without=yes mi opravdu vychází, že implicitně zapnuté
nebyly.

> A stejne mate stare porty - dneska uz to vypada dost jinak.

Ano, současná verze portu gimp se zdá být rozumnější.