routed a zahozeni jedne cesty

Josef Hrabec hrabec at ramgate.cz
Sat Sep 17 12:16:31 CEST 2005

tech rout ktere potrebuju akceptovat je mnohem vice nez tech, ktere nechci
akceptovat, proto se pokousim najit reseni, ktere by pomolo neakceptovat
vybranou routu, dale jsem uz zkusil nahodit v rc.conf tu inkriminovanou
statickou routu tam kam potrebuju, ale stejne mi pak prisla s toho druheho
routeru a zacalo to routovat opet spatne

jaky jiny protokol/daemon pouzivas a mas s nim dobre zkusenosti?

Pepa